NOVEDADES LEGISLATIVAS - Les condicions psicosocials risc per a la salut: absentisme en el sector educatiu - Activamutua

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR

Cambiar idioma

Ir al contenido principal de la página

NOVEDADES LEGISLATIVAS – Les condicions psicosocials risc per a la salut: absentisme en el sector educatiu

NOVEDADES LEGISLATIVAS – Les condicions psicosocials risc per a la salut: absentisme en el sector educatiu

Datos generales

Lugar: COLEGIO SANTO ANGEL

Domicilio: C/ de les Bòbiles, 1

Localidad: 08850 - GAVÀ

Teléfono: 934525050

Email: barcelona@activamutua.es

Fecha: 17/04/2018

Horario: 17.30h - 1,5 H.

Temario: No hi ha dubte que entre els factors estressants es troba també el tractar la diversitat a les aules. No hi ha dos alumnes iguals, cada una aprèn de manera diferent a la resta. És molt freqüent trobar-nos a l¿aula amb algun alumne amb un Trastorn de Dèficit d¿Atenció i Hiperactivitat (TDA/TDAH), una Dislèxia, Síndrome d¿Asperger, diferents capacitats, etc. És amb aquests alumnes i les situacions que generen en el seu conjunt, en les que el docent gasta més energia i el seu nivell d¿exigència i preparació són prioritaris, així com també es posen a proba les condicions laborals i organitzatives. Si volem que aquest desgast d¿energia es converteixi en un factor de superació i satisfacció per aconseguir tirar endavant aquests alumnes, hem de conèixer les característiques de estas patologies i aprendre a adaptar-nos a elles, com un factor més de les condicions de treball, ja que si no pot ser fàcil desesperar-se al no trobar la resposta que esperàvem i generar un esgotament psicofísic. Objectiu: Formar els docents en aquests aspectes, per a que puguin gestionar aquest tipus de situacions a les aules de la manera més correcte possible i evitar situacions d¿estrès i ansietat que afectin a la salut laboral. ¿ Els riscos Psicosocials en el sector educatiu ¿ Reduir l¿estrès, augmentar el control ¿ Què és el TDAH? ¿ Principals dificultats que ens trobem a l¿aula ¿ Estratègies: habilitats i coneixements per a gestionar-les ¿ Aprendre a identificar les necessitats dels alumnes amb TDAH ¿ Conèixer les novetats de la neurociència i la seva aplicació a l¿educació ¿ Models d¿Autoritat




DATOS DEL ASISTENTE AL CURSO





 DNI NIE Pasaporte




DATOS DE LA EMPRESA








He leído y acepto las condiciones

Ley orgánica de protección de datos ver más >