Utilització de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes per tal que podeu gaudir-ne plenament. Si continueu navegant esteu consentint l’acceptació d’aquestes galetes i l’acceptació de la nostra política de galetes, Cliqueu a l’enllaç per a més informació.

ACEPTAR la política de cookies

Cambiar idioma

Ir al contenido principal de la página

Activa Mútua afronta el futur amb eficiència, transparència i honestedat

Activa Mútua afronta el futur amb eficiència, transparència i honestedat
03 ago

Activa Mútua afronta el futur amb eficiència, transparència i honestedat

El nou equip gestor confronta la crisi de la pandèmia amb productivitat, menors costos i col·laboracions amb altres mútues

Dijous passat, 23 de juliol, Activa Mútua va celebrar a la seva seu central de Tarragona, la Junta Directiva i General per a clausurar l’exercici 2019 i afrontar els reptes que planteja el 2020.

L’acte va estar encapçalat pel president de l’entitat, el Dr. Domingo Bargalló Carulla, qui es va acompanyar del nou director general en funcions el Dr. Joan Rovirosa Juncosa, al costat de la resta de la Junta Directiva: Blanca Cabré Serrano, vicepresidenta primera; Jaume Obiols Bonet, vicepresident segon; Anna Roig Nolla, secretària; Jordi Ibáñez Torrent, membre de la Junta Directiva en representació dels treballadors; Jordi Vinyals Nogués; Josep Nogués Marsal; Núria Campama Sánchez; Ruben Foguet Sanahuja i José Domingo Valls Lloret.

A més, Fernando García Cabanas, assessor de la Presidència; Lidia Mur Giral, directora de Prestacions Econòmiques; José Ángel Zabalza Belda, director de Serveis Centrals i de Suport; Francesc Sabater Victori, director Econòmic-Financer i Jordi Farré, responsable de Corporate Compliance.

2019 es va saldar per a Activa Mútua amb uns ingressos per cotitzacions socials de 393.419.048,58 euros, un 8,44% més respecte a l’exercici anterior.

Es va analitzar la delicada situació econòmica que es desprèn de la crisi sanitària provocada pel Covid-19, i es van mostrar confiats, il·lusionats, motivats i convençuts per superar-la, gràcies a la cohesió i sintonia de la nova Junta Directiva i l’equip gestor que permetrà oferir el millor servei a les empreses mutualistes i als treballadors protegits.

Per aquesta mateixa raó, van defendre la viabilitat de futur que li espera a l’entitat, gràcies a l’estratègia de gestió econòmica implantada, i la màxima col·laboració i cooperació amb la resta de mútues del sector.

De tal manera, ja s’ha orientat a Activa Mútua cap a una conjuntura que aporti eficiència, eficàcia i resultats. Recuperi el seu prestigi, millori el clima laboral i compleixi estrictament amb les directrius de la Seguretat Social amb l’objectiu d’incrementar la productivitat, reduir costos estructurals i augmentar la qualitat dels serveis.

També per a confirmar aquesta gestió, s’ha reforçat la política de compliance per a enfortir i difondre respecte, transparència, honestedat i professionalitat a l’organització.

Respecte al mapa sanitari i delegacions que Activa Mútua plasma a l’Estat espanyol, s’ha escomès la reordenació de delegacions i centres assistencials, s’ha defugit de duplicitats i contemplat noves obertures. Tot, sota el prisma de la coherència, l’eficiència i el servei de més alta qualitat a empreses mutualistes i treballadors protegits.

En definitiva, tota una tàctica preparatòria per a sortir el menys perjudicats possible d’un exercici 2020 amb l’estigma de la pandèmia, l’increment de l’absentisme i la disminució dels costos pel tancament d’empreses i el cessament de treballadors autònoms.

Finalment, es va abordar la Comissió de Prestacions Especials des de la qual s’han aprovat un total de 162.200,07 euros a 68 sol·licituds d’un total de 133. Ajudes socials enfocades als treballadors protegits que a causa d’un accident de treball o malaltia professional es troben en situació de necessitat.

Per a més informació: comunicacion@activamutua.es