Utilització de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes per tal que podeu gaudir-ne plenament. Si continueu navegant esteu consentint l’acceptació d’aquestes galetes i l’acceptació de la nostra política de galetes, Cliqueu a l’enllaç per a més informació.

ACEPTAR la política de cookies

Cambiar idioma

Ir al contenido principal de la página

Activa Mútua col·labora novament amb la campanya “Posa’t la gorra” el 2020

Activa Mútua col·labora novament amb la campanya “Posa’t la gorra” el 2020
18 des

Activa Mútua col·labora novament amb la campanya “Posa’t la gorra” el 2020

Els treballadors de l’entitat captaran fons per a nens malalts de càncer i les seves famílies

Activa Mútua tornarà a col·laborar el 2020 amb la multitudinària i ja famosa campanya “Posa’t la gorra” que promou l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (Afanoc) i que impulsa a la nostra entitat, la companya Irene Sáez de la delegació de Tarragona.

Així doncs, Activa Mútua tornarà a convertir-se novament en punt de venda d’aquestes divertides i originals gorres, concebudes per prestigiosos dissenyadors/il·lustradors com a Rosa Capdevila, Jordi Labanda o marques com Kukuxumusu, Custo Dalmau, Munich, Desigual…

La campanya “Posa’t la gorra” s’ha convertit en el pilar fonamental per a l’evolució d’Afanoc, ha estat la iniciativa que més repercussió li ha aportat. Concebuda l’any 2001, fins a la data han col·laborat en aquesta campanya més de 5.700 voluntaris; 14 poblacions, inclòs el parc temàtic Port Aventura; promogudes 67 festes i comercialitzades 770.000 gorres. La venda d’aquestes gorres sol complementar-se amb celebracions festives com la que s’organitza al parc temàtic Port Aventura per a conscienciar sobre la realitat i la situació de nens i adolescents amb càncer i les seves famílies, alhora que normalitzar la malaltia i pal·liar les necessitats que sorgeixen una vegada que es confirma el diagnòstic.

“Posa’t la Gorra” és un més dels projectes i activitats que s’impulsen des d’Afanoc. Per exemple: suport psicoemocional, educatiu o social; voluntariat; escoles de formació (a Barcelona i Tarragona) o des de 2011, la iniciativa coneguda com “La casa dels Xuklis”, llar d’uns graciosos ninots que s’especialitzen a llevar els «mals rotllos». Aquesta casa alberga a nens i adolescents amb càncer i a les seves famílies, al carrer Harmonia 8 de Barcelona; prop d’hospitals com el de la Vall d’Hebron o el Sant Joan de Déu. 25 apartaments que permeten a aquests malalts i a les seves famílies desplaçar-se des dels seus llocs d’origen per a rebre els tractaments.

En l’anterior campanya “Posa’t la gorra” de l’any 2019, els treballadors d’Activa Mútua van donar gairebé 2.000 euros. A la delegació de Lleida es va habilitar un punt de venda de gorres que va vendre 39 barrets gràcies a l’emprenedoria de dues companyes de la mútua: Selena Tabarés i Laia Carulla. A Reus-Tecnoparc, Clínica de Tarragona, Barcelona i Palma, els treballadors van comprar gorres i entrades per a Port Aventura gràcies al lideratge d’Irene Saez, qui des de 2018 relleva en aquesta tasca a la companya Pilar Guillemat de Reus-Tecnoparc.

La gorra és tot un símbol de solidaritat per als nens i adolescents malalts de càncer donat que perden el seu cabell.

Afanoc es va fundar el 1987, presidida per Maite Montañés, té l’objectiu de millorar la salut psicosocial dels nens malalts amb càncer i de les seves famílies. Per a això, roman al seu costat durant tot el temps que dura el procés de la malaltia i dona suport psicoemocional, social, educatiu o econòmic.

Realitzar un comentari


*