Els treballadors autònoms amb cobertura de cessament d’activitat que, a 30 de setembre, no percebien cap prestació extraordinària del Reial decret llei 11/2021. En aquests casos:
- No es computaran, a fi de consumir els períodes màxims de percepció establerts, els 9 primers mesos de percepció de la prestació. Es pot percebre fins a un màxim de 29 mesos (24+5).
- Es considerarà com a compliment, per a poder accedir a la prestació per cessament d’activitat, el període de carència de 12 mesos de cotització.
Els treballadors autònoms que, a 30 de setembre, hagin percebut algunes de les prestacions recollides en els articles 6, 7 i 8 o en la Disposició transitòria segona del Reial decret llei 11/2021, tindran dret a percebre:
- Quatre mesos de prestació de cessament d’activitat.
- Aquests mesos no se’ls computarà per a consumir els períodes màxims de percepció establert