Utilització de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes per tal que podeu gaudir-ne plenament. Si continueu navegant esteu consentint l’acceptació d’aquestes galetes i l’acceptació de la nostra política de galetes, Cliqueu a l’enllaç per a més informació.

ACEPTAR la política de cookies

Cambiar idioma

Ir al contenido principal de la página

Clínica Activa Mútua aplica les tecnologies perquè els seus pacients majors parlin amb els seus familiars

Clínica Activa Mútua aplica les tecnologies perquè els seus pacients majors parlin amb els seus familiars
27 abr

Clínica Activa Mútua aplica les tecnologies perquè els seus pacients majors parlin amb els seus familiars

L’entitat garanteix un contacte personal pròxim i, en conseqüència, el benestar del pacient

Activa Mútua acull des de principis d’aquest mes d’abril, a pacients majors procedents d’un sociosanitari adscrit a una residència d’ancians de Tarragona. Tingui’s en compte, la resolució que estableix la integració funcional i temporal de les mútues col·laboradores amb la Seguretat Social al sistema públic de salut de Catalunya en el marc de l’estratègia de resposta a la pandèmia per coronavirus.

Doncs bé, la mútua col·laboradora amb la Seguretat Social número 3, ha posat a disposició dels seus pacients majors ingressats i de les seves famílies “un conjunt de professionals i recursos per a garantir i facilitar la informació de com es troben i evolucionen aquests pacients”, detallen des de la Clínica. Com que el centre és sensible a la situació excepcional que es viu a conseqüència de la pandèmia pel SARS-CoV-2 i els estrictes protocols en matèria de prevenció que exigeixen ser implementats per a protegir a la població.

Així mateix, a fi de minimitzar l’impacte a pacients i familiars de l’estricte règim de visites imposat per les autoritats a tots els centres sanitaris, Clínica Activa Mútua ha definit un circuit de comunicació entre l’hospital i les famílies.

A més, des del centre hospitalari s’exerceix una relació proactiva periòdica amb els familiars per part del personal sanitari responsable de cada pacient i s’ha designat efectius per a atendre les necessitats diàries de les famílies.

La clínica també ha posat a la disposició dels pacients i de les seves famílies, dispositius electrònics mòbils que permeten rebre trucades i realitzar videoconferències durant el seu ingrés, i així garantir “un contacte personal pròxim i en conseqüència, el benestar del pacient”.