Utilització de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes per tal que podeu gaudir-ne plenament. Si continueu navegant esteu consentint l’acceptació d’aquestes galetes i l’acceptació de la nostra política de galetes, Cliqueu a l’enllaç per a més informació.

ACEPTAR la política de cookies

Cambiar idioma

Ir al contenido principal de la p�gina

El doble de difusió que fa un any a les xarxes socials

El doble de difusió que fa un any a les xarxes socials
25 gen

El doble de difusió que fa un any a les xarxes socials

Més de 10.000 seguidors entre totes les plataformes on actuem.

Avui estem de celebració a l’entorn del màrqueting digital i el “social media” d’Activa Mútua, activitats adscrites a la nostra Àrea de Comunicació, ja que és el Dia Internacional del Community Manager (CM), els professionals encarregats de gestionar l’interactuació d’una marca amb els seus clients i els seus seguidors mitjançant les xarxes socials.

Una tasca difícil, constant i meticulosa; en el cas d’Activa Mútua, operativa de dilluns a diumenge, els 365 dies de l’any. I és que parafrasejant a IAB España, la major associació mundial de comunicació, publicitat i màrqueting digital, “si una marca no té presència a les xarxes, simplement cal desconfiar d’ella”.

La professió de CM està de moda. De fet, està previst que es contractin entre 60.000 i 70.000 professionals a l’Estat els pròxims tres anys, segons es desprèn d’un estudi realitzat per Adecco.

El nostre objectiu a les xarxes socials d’Activa Mútua és enriquir la marca i l’hem aconseguit.

A part de l’efemèride, també estem satisfets amb els resultats.

En l’últim any, hem registrat el doble de difusió amb recursos totalment propis, hem disparat la quantia de seguidors, l’interès pels nostres temes i enfortit el canal d’atenció al mutualista.

Entre totes les plataformes en les quals operem (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin) disposem de més de 10.000 seguidors perquè hem guanyat en crèdit, prestigi, professionalitat i fidelització en àmbits com salut laboral o prestacions de la Seguretat Social. Ens hem convertit en un referent especialitzat en el coneixement de l’àmbit de les mútues col·laboradores amb la Seguretat Social.

De fet, nostre “engagement”, segons Metricool, ha augmentat un 60%, això és, la fidelització i creença cap a la nostra marca gràcies a la perseverança, criteris professionals periodístics, difusió de temes interessants i didàctics, tot amb un disseny atractiu i innovador.

Com hem ressaltat, estem actius de dilluns a diumenge, els 365 dies a l’any, gràcies a la planificació d’un rigorós calendari de publicacions que es desprèn de les preferències dels nostres lectors: consells en salut, promoció de les prestacions de la Seguretat Social, temes relacionats amb els col·lectius de treballadors autònoms i un llarg etcètera. De fet, els temes que més valoren els nostres seguidors són els relacionats amb la nostra pròpia mútua (serveis, professionals, avanços, inversions…), temàtiques mèdiques i consells sobre salut.

El perfil dels nostres lectors varia segons la plataforma.

En Facebook, el percentatge d’homes i dones és similar amb una franja d’edat d’entre 35 a 54 anys, originaris de l’Estat, Xile, Mèxic, l’Argentina, l’Equador, el Regne Unit i Alemanya. Més de 4.000 persones han interactuat amb el perfil de Facebook d’Activa Mútua en l’últim any.

En Instagram, són més les dones en una franja compresa entre els 25 als 44 anys d’edat de l’Estat, l’Argentina, Colòmbia, Brasil, Veneçuela, Mèxic i Xile. Aquí, les nostres notícies han aconseguit la important xifra de 30.000 “instagramers”.

En Twitter, hem registrat més de 500 “likes” en l’últim any i d’aquests, 200 han compartit les nostres notícies.

Finalment, en Linkedin, més de 5.000 persones han reaccionat amb els nostres continguts en l’últim any, situats a Barcelona, Tarragona, Madrid, València, Sevilla, Reus, Múrcia, Màlaga, Granada i Almeria.