Utilització de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes per tal que podeu gaudir-ne plenament. Si continueu navegant esteu consentint l’acceptació d’aquestes galetes i l’acceptació de la nostra política de galetes, Cliqueu a l’enllaç per a més informació.

ACEPTAR la política de cookies

Cambiar idioma

Ir al contenido principal de la p�gina

El nou portal web de serveis d’Activa Mútua, a ple rendiment

El nou portal web de serveis d’Activa Mútua, a ple rendiment
11 abr

El nou portal web de serveis d’Activa Mútua, a ple rendiment

“Servimutua” és més senzilla, intuïtiva, segura i amplia funcionalitats”

Activa Mútua, mútua col·laboradora de la Seguretat Social, ja té a ple rendiment i l’abast dels seus usuaris (mutualistes i col·laboradors), el nou portal de serveis “Servimutua”.

https://servimutua.activamutua.es/

Un canal d’atenció i comunicació que encara que porta en funcionament més de 15 anys, des del passat any ha experimentat una profunda modernització amb l’objectiu de “facilitar l’accés i facilitar el seu maneig als usuaris, ser més intuïtiva amb unes funcionalitats més lògiques i incrementar la seva seguretat informàtica », especifiquen Xavier Broquetas i David Melé, de les àrees de Sistemes d’Informació i Gestió Integral, respectivament.

“Servimutua” és una eina d’ajuda a les tasques d’interrelació de l’usuari amb la mútua en camps com afiliació, prevenció, prestacions o assistencial; des del seu ordinador, les 24 hores i els 365 dies de l’any. A més, «assegura una òptima visibilitat des de qualsevol que sigui el dispositiu, ja que s’ha dissenyat sota paràmetres responsive», afegeixen.

La nova “Servimutua” està orientada al concepte d’oficina virtual; l’usuari pot realitzar tota classe de gestions com si de manera presencial es tractés. Com, per exemple: enviar sol·licitud d’assistència en línia; tramitar bonus (reducció de cotització); sol·licitar contacte amb el gestor integral; obtenir certificat d’afiliació; realitzar peticions de farmacioles; consultar els comunicats d’accident o de contingències comunes; obtenir informes de sinistralitat i absentisme; preinscripció als cursos de la Universitat Corporativa Activa Mútua; gestió de requeriments; accedir i modificar dades de contacte; obtenció de documents i campanyes exclusives per a usuaris de “Servimutua” o consulta de les deduccions previstes per confeccionar el butlletí de cotització a la Seguretat Social.

Així mateix, un control i gestió absoluta permet a l’usuari consultar les comunicacions (digitals o per escrit) amb l’empresa mutualista o col·laborador; o la creació d’una o diverses agrupacions de treballadors per a l’explotació i combinació de dades.

I seguint aquesta progressió de millora, en un futur pròxim s’incorporaran noves utilitats com gestionar sol·licituds de prestacions, atendre tasques pendents en una tramitació, informar o corregir dades d’un expedient, accedir a un calendari personalitzat amb dades fiscals, laborals, jornades, visites del tècnic …, fer la investigació dels accidents per part de la pròpia empresa o realitzar tramitacions en línia, com gestionar requeriments.

Des d’un punt de vista tecnològic, detallen Broquetas i Melé, s’ha millorat la plataforma afegint un millor sistema de control de seguretat i accés a dades de l’usuari mitjançant web services. S’han potenciat els gràfics dinàmics, l’exportació a XLS, DOC o PDF, i la connexió i integració amb altres plataformes com són les xarxes socials o diferents widges. També se li ofereix a l’usuari la possibilitat de personalització de l’entorn o escollir l’idioma amb el qual vol interactuar.

Per a més informació pot contactar amb: comunicacion@activamutua.es