Com afiliar-se – Activamutua

Utilització de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes per tal que podeu gaudir-ne plenament. Si continueu navegant esteu consentint l’acceptació d’aquestes galetes i l’acceptació de la nostra política de galetes, Cliqueu a l’enllaç per a més informació.

ACEPTAR la política de cookies

Cambiar idioma

Ir al contenido principal de la página

L’empresa

Som un soci estratègic. Treballem en
col·laboració amb la teva empresa,
amb la finalitat d’incrementar-ne els nivells
de productivitat i aconseguir una plantilla saludable.

Com afiliar-se

Tant si és una empresa o un autònom, si va a iniciar sumi activitat ara, Vol ampliar les cobertures que ja té o si va a reprendre sumi activitat, a continuació us expliquem com fer-ho.

Correu electrònic de contacte: afiliacion@activamutua.es

Empresa de nova creació

1

Descarregueu i ompliu en tots els apartats el document TA.6 i presenteu-lo a l’Administració de la Tresoreria General de la Seguretat Social que us correspongui.
Directori de centres de la Tresoreria General de la Seguretat Social.

Quan ompliu les dades en aquest document, en l’apartat 7.1 heu d’assignar el número i la denominació de la nostra mútua. En aquest cas: 003 – Activa Mútua

u416_line
2

Si voleu ampliar la vostra cobertura de la prestació econòmica d’incapacitat temporal per contingències comunes, també podeu optar per aquesta opció en aquest mateix model de document, marcant l’opció amb una X a l’apartat 7.2.

u416_line
3

Quan hagueu omplert i presentat a la Tresoreria General de la Seguretat Social el document TA.6, remeteu-ne una còpia al nostre Departament d’Afiliació i Cotització en qualsevol de les nostres oficines. Vegeu xarxa de Centres.



Empresa en funcionament associada a una altra mútua o entitat gestora – INSS/ISM

1

En primer lloc, heu de sol·licitar la baixa a la mútua en què tingueu cobertes les contingències amb com a mínim 1 mes d’antelació a la data de venciment del conveni d’associació. Per això, haureu de presentar el document de sol·licitud de canvi de mútua.
L’empresa haurà de sol·licitar l’informe no vinculant del comitè d’empresa o dels delegats de personal, a no ser que no existeixin aquests òrgans. En aquest cas, haurà de descarregar la certificació empresarial de no existència de representació dels treballadors.

u416_line
2

La mútua o l’entitat gestora cessant haurà d’estendre el corresponent certificat de cessament.

u416_line
3

L’empresa haurà d’omplir el document de proposició d’associació amb Activa Mútua.

u416_line
4

Si també desitgeu tenir coberta amb Activa Mútua la prestació econòmica per contingències comunes haureu d’omplir l’annex al document d’associació amb Activa Mútua.

u416_line
5

L’empresa haurà d’entregar a la Tresoreria General de la Seguretat Social la següent documentació:

  • Certificat de cessament estès per la mútua anterior.
  • Proposició d’associació amb la nova mútua.
  • Annex al document de proposició d’associació per a la cobertura de prestació econòmica derivada de contingències comunes.

u416_line
6

Quan estigui ple i presentat a la Tresoreria General de la Seguretat Social, l’empresa haurà d’emetre una còpia de la documentació al nostre Departament d’Afiliació i Cotització a qualsevol de les nostres oficines. Vegeu xarxa de Centres



Empresa ja a Activa Mútua que vol afegir la cobertura d’ITCC

1

Descarregueu i ompliu l’annex al document de proposició d’associació per a la cobertura de la prestació per contingències comunes en tots els apartats.

u416_line
2

Quan estigui ple i presentat a la Tresoreria General de la Seguretat Social, l’empresa haurà d’emetre una còpia del document al nostre Departament d’Afiliació i Cotització a qualsevol de les nostres oficines. Vegeu xarxa de Centres.



Empresa que pretén reemprendre l’activitat

1

Descarregueu i ompliu en tots els apartats el document TA-7 d’alta/baixa/variació de dades i presenteu-lo a l’Administració de la Tresoreria General de la Seguretat Social que us correspongui. Directori de centres de la Tresoreria General de la Seguretat Social.

Quan ompliu les dades en aquest document, en l’apartat 7.1 heu d’assignar el número i la denominació de la nostra mútua. En aquest cas: 003 – Activa Mútua

u416_line
2

Si desitgeu l’associació per a la cobertura de la prestació econòmica d’incapacitat temporal per contingències comunes, també podeu optar per aquesta opció en aquest mateix model de document, marcant l’opció amb una X a l’apartat 7.2.

u416_line
3

Un cop ple i presentat a la Tresoreria General de la Seguretat Social, l’empresa haurà d’emetre una còpia del document TA-7 al nostre Departament d’Afiliació i Cotització a qualsevol de les nostres oficines. Vegeu xarxa de centres.