En cas d’accident | Activamutua

Utilització de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes per tal que podeu gaudir-ne plenament. Si continueu navegant esteu consentint l’acceptació d’aquestes galetes i l’acceptació de la nostra política de galetes, Cliqueu a l’enllaç per a més informació.

ACEPTAR la política de cookies
Ir al contenido principal de la página

Idiomas

L’empresa

GESTIÓ

Som un soci estratègic. Treballem en
col·laboració amb la teva empresa,
amb la finalitat d’incrementar-ne els nivells
de productivitat i aconseguir una plantilla saludable.

En cas d’accident

A continuació es detallen els passos a seguir:

Accident laboral amb baixa

  1. 1
    L’empresa emet un volant d’assistència al treballador degudament emplenat, signat i segellat.
    u416_line
  2. 2
    • Entrega el volant d’assistència al treballador.
    • Realitza els avisos de precomunicats a través de ServiMutua. Si l’accident és greu, molt greu o mortal, l’empresa ha de realitzar un comunicat urgent en 24 hores a Delt@ / CoNTA.

    u416_line
  3. 3
    • L’empresa tramita informe de baixa del treballador a través del sistema red. Termini màxim 3 dies hàbils des de la recepció.
    • L’empresa tramita informe oficial d’accident a través del sistema Delt@ / CoNTA. Termini màxim 5 dies hàbils després de la baixa.

    u416_line
  4. 4
    L’empresa tramita informe de confirmació a través del sistema red. Termini màxim 3 dies hàbils des de la recepció.
    u416_line
  5. 5
    ALTA TREBALLADOR. Tramita informe d’alta a través del sistema red. Termini màxim 3 dies hàbils des de la recepció.


Podeu consultar la guia mèdica d’Activa Mútua o trucar al telèfon d’urgències 24 hores: 900 38 22 38.

Accident laboral sense baixa

 

  1. 1
    L’empresa emet el volant d’assistència al treballador degudament emplenat, signat i segellat. 
    u416_line
  2. 2
    Relació d’accidents de treball SENSE BAIXA a través del sistema Delt@ / CoNTATermini màxim 5 primers dies hàbils del mes següent a l’accident.


Podeu consultar la guia mèdica d’Activa Mútua o trucar al telèfon d’urgències 24 hores: 900 38 22 38

Sistema Delt@ CoNTA

Delt@: Declaració electrònica de treballadors accidentats

La presentació, tant de l’informe d’accident laboral com la relació d’accidents esdevinguts sense baixa mèdica o la comunicació urgent d’accidents greus, molt greus o mortals, es realitza exclusivament a través d’Internet mitjançant el Sistema Delt@, habilitat pel Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social.

www.delta.empleo.gob.es

A Catalunya, a més, es disposa del portal CoNTA.

És un requisit imprescindible per poder operar dins d’aquest portal disposar de certificat digital. Per obtenir el certificat cal seguir els passos següents:

  • Sol·licitar a través d’Internet el certificat classe 2 CA al web: www.cert.fnmt.es
  • Acudir personalment a l’AEAT amb la sol·licitud realitzada, on es tramitarà mitjançant un imprès oficial, la sol·licitud del certificat.
  • En el termini de 24-48 hores, procedireu a descarregar d’Internet el certificat definitiu al vostre ordinador.

Posteriorment, ja podeu realitzar l’alta d’usuari a Delt@, a través de l’opció: “Nou usuari”.

Podeu obtenir més informació al web del Sistema Delt@, per correu electrònic: delta@meyss.es o per telèfon: 902 887 765 / 917 887 090.