En cas d’accident

- Entrega el volant d’assistència al treballador.
- Realitza els avisos de precomunicats a través de ServiMutua. Si l’accident és greu, molt greu o mortal, l’empresa ha de realitzar un comunicat urgent en 24 hores a Delt@ / CoNTA.

- L’empresa tramita informe de baixa del treballador a través del sistema red. Termini màxim 3 dies hàbils des de la recepció.
- L’empresa tramita informe oficial d’accident a través del sistema Delt@ / CoNTA. Termini màxim 5 dies hàbils després de la baixa.


Podeu consultar la guia mèdica d’Activa Mútua o trucar al telèfon d’urgències 24 hores: 900 38 22 38.

Podeu consultar la guia mèdica d’Activa Mútua o trucar al telèfon d’urgències 24 hores: 900 38 22 38
Delt@: Declaració electrònica de treballadors accidentats
La presentació, tant de l’informe d’accident laboral com la relació d’accidents esdevinguts sense baixa mèdica o la comunicació urgent d’accidents greus, molt greus o mortals, es realitza exclusivament a través d’Internet mitjançant el Sistema Delt@, habilitat pel Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social.
A Catalunya, a més, es disposa del portal CoNTA.
És un requisit imprescindible per poder operar dins d’aquest portal disposar de certificat digital. Per obtenir el certificat cal seguir els passos següents:
- Sol·licitar a través d’Internet el certificat classe 2 CA al web: www.cert.fnmt.es
- Acudir personalment a l’AEAT amb la sol·licitud realitzada, on es tramitarà mitjançant un imprès oficial, la sol·licitud del certificat.
- En el termini de 24-48 hores, procedireu a descarregar d’Internet el certificat definitiu al vostre ordinador.
Posteriorment, ja podeu realitzar l’alta d’usuari a Delt@, a través de l’opció: “Nou usuari”.
Podeu obtenir més informació al web del Sistema Delt@, per correu electrònic a delta@mitramiss.es o per telèfon al 900 494 453