PROGRAMES ESPECÍFICS - Gestió del talent i la creativitat enfront del´absentisme i sinistralitat per la carrega mental i/o - Activamutua

Utilització de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes per tal que podeu gaudir-ne plenament. Si continueu navegant esteu consentint l’acceptació d’aquestes galetes i l’acceptació de la nostra política de galetes, Cliqueu a l’enllaç per a més informació.

ACEPTAR la política de cookies

Cambiar idioma

Ir al contenido principal de la página

PROGRAMES ESPECÍFICS – Gestió del talent i la creativitat enfront del´absentisme i sinistralitat per la carrega mental i/o

PROGRAMES ESPECÍFICS – Gestió del talent i la creativitat enfront del´absentisme i sinistralitat per la carrega mental i/o

Datos generales

Lugar: Colegio Balmes

Domicilio: Pz. Figueres, 1

Localidad: Rubí

Teléfono: 934525050

Email: barcelona@activamutua.es

Fecha: 03/11/2018

Horari: 10h - 1,5 H.

Temari: LES CONDICIONS.... No hi ha dubte que entre els factors estressants es troba també el tractar la diversitat a les aules. No hi ha dos alumnes iguals, cada una aprèn de manera diferent a la resta. És molt freqüent trobar-nos a l’aula amb algun alumne amb un Trastorn de Dèficit a Atenció i Hiperactivitat (TDA/TDAH), una Dislèxia, Síndrome d’Asperger, diferents capacitats, etc. És amb aquests alumnes i les situacions que generen en el seu conjunt, en les que el docent gasta més energia i el seu nivell d’exigència i preparació són prioritaris, així com també es posen a proba les condicions laborals i organitzatives. Si volem que aquest desgast d’energia es converteixi en un factor de superació i satisfacció per aconseguir tirar endavant aquests alumnes, hem de conèixer les característiques d’aquestes patologies i aprendre a adaptar-nos a elles, com un factor més de les condicions de treball, ja que si no pot ser fàcil desesperar-se al no trobar la resposta que esperàvem i generar un esgotament psicofísic. Objectiu: Formar els docents en aquests aspectes, per a que puguin gestionar aquest tipus de situacions a les aules de la manera més correcte possible i evitar situacions d’estrès i ansietat que afectin a la salut laboral. - Els riscos Psicosocials en el sector educatiu - Reduir l’estrès, augmentar el control - Què és el TDAH? - Principals dificultats que ens trobem a l’aula - Estratègies: habilitats i coneixements per a gestionar-les - Aprendre a identificar les necessitats dels alumnes amb TDAH - Conèixer les novetats de la neurociència i la seva aplicació a l’educació - Models d’autoritat




DATOS DEL ASISTENTE AL CURSO





 DNI NIE Pasaporte




DATOS DE LA EMPRESA








He leído y acepto la Política de Privacidad de ACTIVA MUTUA

Ley orgánica de protección de datos ver más >