Contacte | Activamutua

Utilització de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes per tal que podeu gaudir-ne plenament. Si continueu navegant esteu consentint l’acceptació d’aquestes galetes i l’acceptació de la nostra política de galetes, Cliqueu a l’enllaç per a més informació.

ACEPTAR la política de cookies
Ir al contenido principal de la página

Idiomas

La Mútua

EQUIP

La nostra vocació social es basa a concentrar
els esforços i recursos en l’assistència i l’assessorament
a les persones associades a partir de l’eficàcia,
la professionalització i la innovació.

Contacte

Poseu-vos en contacte amb nosaltres a través de la nostra xarxa de centres o a través dels diferents canals de comunicació:

Per telèfon

Servei d’Atenció a l’usuari  902 32 32 32

Assistència 24h   900 38 22 38

Des de l’estranger +34 937 059 500

Prevenció 902 32 24 22

En línia

Pregunteu a:

L’assistent virtual

Envieu-nos un correu electrònic a:

Formulari de contacte

Los campos con * son obligatorios, así como la política de privacidad. Complete los campos obligatorios para activar el botón de enviar









Correus electrònics

Pregunta als nostres experts, Activa Mútua compta amb els millors professionals per resoldre’t els dubtes.

Suggeriments de millora

Los campos con * son obligatorios, así como la política de privacidad. Complete los campos obligatorios para activar el botón de enviar









Queixes i reclamacions

Los campos con * son obligatorios, así como la política de privacidad. Complete los campos obligatorios para activar el botón de enviar












Quin tipus de comentari voleu fer?

 Queixa Reclamació


Agraïments

Los campos con * son obligatorios, así como la política de privacidad. Complete los campos obligatorios para activar el botón de enviar









Oficina Virtual de Reclamacions

El Ministeri de Treball, a través de la Direcció General d’Ordenació de la Seguretat Social, ha creat una oficina virtual de reclamacions d’accés públic per gestionar les queixes de treballadors i treballadores sobre la gestió de les mútues.

El Ministeri centralitza les reclamacions rebudes i les remet a la mútua corresponent perquè aquesta pugui facilitar una resposta que, posteriorment, el Ministeri fa arribar al ciutadà.

Web de reclamacions: http://www.ovrmatepss.es/virtual/

A més, ha posat en marxa un telèfon d’informació sobre mútues a través del qual els usuaris poden realitzar-hi consultes respecte d’això.

Telèfon d’informació: 902 112 651

Horari d’hivern:
de 8.30 a 14.30 h i de 16 a 18.30 h, de dilluns a dijous
de 8.30 a 14.30 h, els divendres

Horari d’estiu:
De 8 a 15 h

Vols treballar amb nosaltres?

Aviso: A continuación se va a mostrar un IFRAME con contenidos externos a la web que puede tener problemas de accesibilidad. Estamos trabajando para mejorar este servicio