Utilització de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes per tal que podeu gaudir-ne plenament. Si continueu navegant esteu consentint l’acceptació d’aquestes galetes i l’acceptació de la nostra política de galetes, Cliqueu a l’enllaç per a més informació.

ACEPTAR la política de cookies

Cambiar idioma

Ir al contenido principal de la página

Els clients qualifiquen Activa Mútua amb un notable alt

Els clients qualifiquen Activa Mútua amb un notable alt
27 mar

Els clients qualifiquen Activa Mútua amb un notable alt

Professionalitat, instal·lacions i serveis, el millor valorat.

Les enquestes de satisfacció realitzades als clients d’Activa Mútua durant el passat any, llancen uns excel·lents resultats quant al tracte i percepció que tenen de professionals, serveis i instal·lacions. Un sondeig que se circumscriu dins de l’estratègia de millora contínua.

Sandra Savé, responsable del Departament de Servei al Client d’Activa Mútua informa que els resultats de les enquestes realitzades a usuaris (pacients), clients (empreses i assessories) i en Clínica Activa de Tarragona “han estat molt satisfactòries” a tenor de la nota mitjana concedida pels prescriptores: un 8,6 o el que és el mateix, un notable alt. En total, s’ha sondejat l’opinió a més de 7.200 persones.

Concretament, 1.923 usuaris de Clínica Activa l’han puntuat amb una nota mitjana de 9,5 gràcies a la positiva percepció que han tingut els pacients del personal mèdic i sanitari, les instal·lacions de l’hospital de dia i planta, i recepció. De fet, fins i tot els usuaris procedents d’altres punts d’Espanya, prescindint de possibles inconvenients logístics, recomanen l’estada i tractament. “Es confirma així una tendència de millora continuada de la clínica i un augment de clients satisfets”, detalla Savé. De fet, el 96 per cent recomana tractar-se en Clínica Activa.

Els usuaris enquestats als centres mèdics i assistencials de l’entitat, un total de 3.294, puntuen l’atenció rebuda amb una nota mitjana de 8,6. El 46 per cent va complir amb les seves expectatives i un 45 per cent recomana visitar-se en aquestes dependències gràcies a la seva accessibilitat, comoditat, neteja, tracte del personal sanitari i resposta a les seves necessitats. La gestió administrativa és qualificada amb un 9,1 i amb un 9 el tracte, la professionalitat, agilitat i dedicació dels serveis de rehabilitació.

Els clients -empreses i assessories col·laboradores- acrediten a la mútua amb una nota mitjana de 7,8. Sondejats 1.999, el 88 per cent considera que es cobreixen les seves expectatives i el 83 per cent aconsellen col·laborar amb Activa Mútua, percentatge que s’eleva al 94 per cent per al cas concret de les assessories.

La progressió i millora dels serveis a empreses i assessories d’Activa Mútua estan en consonància amb el seu compromís per la qualitat i optimització dels seus recursos en sintonia amb els estàndards establerts per les normes ISO 9001 i ISO 14001, auditades per l’Associació Espanyola de Normalització i Certificació (AENOR), als quals uneix el segell BQUAL, la Memòria de Sostenibilitat GRI i el Pacte Mundial de les Nacions Unides, ALARES-ESR o el programa de reducció d’emissió de gasos amb efecte hivernacle de la Generalitat de Catalunya, entre altres.