Utilització de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes per tal que podeu gaudir-ne plenament. Si continueu navegant esteu consentint l’acceptació d’aquestes galetes i l’acceptació de la nostra política de galetes, Cliqueu a l’enllaç per a més informació.

ACEPTAR la política de cookies

Cambiar idioma

Ir al contenido principal de la p�gina

Nodrit programa formatiu del Departament de Gestió Client per preparar als seus tècnics de gestió integral, davant les abundants novetats legislatives i nous aplicatius desenvolupats per Activa Mútua

Nodrit programa formatiu del Departament de Gestió Client per preparar als seus tècnics de gestió integral, davant les abundants novetats legislatives i nous aplicatius desenvolupats per Activa Mútua
25 mai

Nodrit programa formatiu del Departament de Gestió Client per preparar als seus tècnics de gestió integral, davant les abundants novetats legislatives i nous aplicatius desenvolupats per Activa Mútua

L’Àrea de Gestió Client i Afiliació/Cotització d’Activa Mútua, dirigida per Eduard Llopis Coral, ha impulsat un nodrit programa formatiu per als seus tècnics de gestió integral a tenor de les abundants novetats legislatives esdevingudes a l’entorn de les prestacions de la Seguretat Social, així com els nous aplicatius desenvolupats per la pròpia Entitat, a fi d’oferir un servei més efectiu i ajustat a les necessitats dels clients.

Segons detalla el propi Llopis, els últims dies els nostres tècnics de gestió integral i delegats de ciutats com Madrid, Barcelona i Màlaga han assistit a jornades de dos dies que sota el títol: Novetats legislatives, Noves Aplicacions Gestió Client i Projecte Aplica, han pretès “unificar criteris i procediments per al personal amb funcions de gestió client, optimitzar recursos i gestionar-los eficaçment, fomentar l’ús i difusió de les noves eines informàtiques, així com accedir a la informació més candent relacionada amb la nova normativa esdevinguda a l’entorn de la Seguretat Social”.

Llopis assegura que la Mútua ha realitzat en els últims mesos un “notori esforç d’adaptació a la nova normativa”, a part d’informar i formar profusament dels detalls més nous, s’ha potenciat el desenvolupament d’aplicatius de la Mútua com el conegut Servimutua amb la intenció que a les empreses els sigui més senzill interactuar amb la Mútua.

També s’han introduït al Programa Aplica per a la gestió de la productivitat i l’absentisme en les empreses mutualistes, que no només recull aquells trastorns habituals del clima laboral patològic sinó que explora totes aquelles fortaleses organitzatives generadores del clima laboral positiu com el reconeixement, compromís, equitat o el desenvolupament del talent. Tot amb l’objectiu de reduir l’absentisme, gestionar el capital humà, millorar el clima laboral, avaluar les competències d’equips i persones, i definir programes de formació i desenvolupament.

Altra de les temàtiques abordades ha estat el sistema Cret@ que ha obligat a les empreses a canviar de metodologia i a assistir a canvis significatius en els sistemes informàtics de recaptació i cotització. Ara és la Tresoreria General de la Seguretat Social la que calcula les quotes dels treballadors i l’empresa ha d’enviar informació individualitzada de cada treballador necessària per al càlcul de les cotitzacions.

També s’ha aprofundit en la sistemàtica de treball per objectius com és el cronograma de tasques, amb la intenció de ser més productius i resolutius en àmbits per exemple com el control de les deduccions, farmacioles o bonus malus (sistema d’incentius per beneficiar a aquelles empreses que es distingeixen per la seva contribució a la reducció de la sinistralitat laboral).

Activa Mútua compte en plantilla amb gairebé mig centenar de tècnics de gestió integral i més de 70 delegats a tota Espanya.

Llopis ressalta que en el primer trimestre de l’any s’ha assistit en les afiliacions d’Activa Mútua “a una tendència a l’alça” del 3,2 per cent pel que fa a la mateixa època de l’any anterior, del 2,5 per cent en empreses associades i d’aproximadament un sis per cent en referència a quotes.