Utilització de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes per tal que podeu gaudir-ne plenament. Si continueu navegant esteu consentint l’acceptació d’aquestes galetes i l’acceptació de la nostra política de galetes, Cliqueu a l’enllaç per a més informació.

ACEPTAR la política de cookies

Cambiar idioma

Ir al contenido principal de la página

Profunda transformació digital d’Activa Mútua per millorar l’experiència del client.

Profunda transformació digital d’Activa Mútua per millorar l’experiència del client.
14 feb

Profunda transformació digital d’Activa Mútua per millorar l’experiència del client.

L’entitat ha iniciat un procés de transformació digital que té el seu leit motiv en el servei i satisfacció del client. Els múltiples processos empresos s’uneixen per consolidar l’e-Salut.

La manera més efectiva és aproximar-se al màxim, el que es coneix com open innovation o el que és el mateix, conversar amb el client, analitzar la seva experiència, facilitar-li els tràmits i donar-li resposta a les seves inquietuds. Per això, un recurs molt efectiu és l’e-Salut i les seves aplicacions en l’assistència sanitària. Una estratègia que ha vingut fonamentada pels accelerats canvis que es desprenen de la innovació, els canvis de paradigma, el nou perfil del client i la necessitat d’anàlisi i presa de decisions en el menor temps possible.

A més de la incardinació de l’entitat en el Pla de Transformació Digital de l’Administració General de l’Estat i els seus organismes públics. L’objectiu és que els mutualistes d’Activa Mútua disposin d’una atenció més particularitzada. La finalitat fonamental de l’entitat és divulgar hàbits que millorin la salut laboral dels treballadors i per garantir aquesta comesa, la innovació és bàsica.

Un capítol que passa per la irrupció de les noves tecnologies en els projectes mèdics (impressió 3D, laboratoris de biomecànica, cintes antigravetat …, per citar alguns exemples). D’entre els serveis que s’ofereixen amb e-Salut destaca la prevenció, l’accés a historials mèdics electrònics, telemedicina, equips virtuals de cures sanitàries … tota una amalgama de recursos que facilita la mobilitat al client d’Activa Mútua, així com l’elecció d’ recursos sanitaris apropiats. L’e-Salut possibilita la personalització del sistema sanitari, una major seguretat del pacient o la gestió telemàtica de serveis de salut a través d’Internet.

El procés de transformació digital d’Activa Mútua preveu una estratègia de dades sota l’òptica Big Data, anàlisi de dades, anàlisi predictiu o seguretat de les dades. Aquesta dinàmica també ha comportat la creació d’una nova àrea de gestió: la direcció de dades.

Ferran Pellisé, director de Prestacions i Assessoria Jurídica de Prestacions d’Activa Mútua, serà el seu màxim responsable. Aquest acoblament altament tecnològic està contemplat en el pla estratègic d’Activa Mútua, concretament en la línia que commina a transformar els processos de gestió interns en electrònics i que projecta un canal digital de relació, una gestió corporativa intel·ligent del coneixement, la informació i les dades , així com un increment de la productivitat.

Fins a la data, les maniobres de digitalització d’Activa Mútua ja han abordat una estructura big data, l’aplicació del cloud en el processament de dades, la implantació d’un portal web corporatiu amb sites específics per treballador o pacient amb la finalitat de plasmar una seu electrònica única. Aplicacions mòbils, Custom Relationship Management (CRM) per tenir informació actualitzada dels clients, Quick Sense o business inteligence, control electrònic de la plantilla, domòtica, smartphones, e-salut o webinars, entre d’altres.

La incertesa que planeja després dels episodis més galopants de la crisi econòmica que regeix des de l’any 2008 ha suposat per a les empreses un canvi de paradigma, el plantejament de nous models de negoci amb el suport d’eines de gestió com les TIC que permetin ser més competitius i excel·lents.

Evidentment, Activa Mútua no és aliena a aquests esdeveniments, donat el rigor, professionalitat i lideratge que està cridada a tenir davant empreses i treballadors assegurats. Un col·laborador estratègic en la gestió dels recursos humans i per tant, de la competitivitat dels negocis adherits